کاربران محترم سایت پت نشان توجه داشته باشید هرگونه استفاده از سایت، سرویس‌ها، ثبت سفارش، مطالب سایت، اطلاعات  خدمات و محصولات و مشاوره‌های ارائه داده شده به منزله اطلاع و تایید قوانین و مقررات سایت پت نشان می‌باشد. لذا توصیه می‌گردد قبل از هر گونه استفاده، مطالب مندرج در این صفحه مطالعه گردد.

قوانین کلی

  1.  کلیه اصول و ضوابط سایت پت نشان براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک می باشد.
  2. مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش و عضویت در سایت یا هرگونه استفاده از خدمات پت نشان اقدام کند. فروشنده در اینجا سایت اینترنتی پت نشان می باشد.
  3. خدمات ارایه شده در سایت اختصاصآ توسط وب سایت پت نشان ارایه میگردد.
  4. پت نشان ارایه دهنده خدمات رهگیری حیوانات از طریق میکروچیپ و بانک اطلاعاتی ثبت شده توسط کاربران میباشد.
  5. حق نشرهمه مطالب سایت اعم از لوگو، طرح سایت، الگوها، متن ها، تصاویر، اسلایدرها، گرافیک، دکمه ها، اسکریپت‌ها، داده‌ها، اطلاعات خدمات قابل ارایه ، محصولات، فهرست ها، مشخصات خدمات ،  محصولات و کلیه محتوای تولید شده توسط پت نشان جزئی از دارایی های پت نشان محسوب می‏‌شود و حق استفاده تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پت نشان می باشد. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی پیگرد قانونی ‏‌دارد.
  6. پرداخت وجه سفارش برای کاربران صرفا به صورت اینترنتی می باشد.
  7. تا قبل از نهایی شدن خرید و پرداخت ، پت نشان هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات و محصول یا تغییر قیمت آن ندارد و صرف افزودن به سبد خرید حقی را برای مشتری در این قبال بوجود نمی آورد.
  8. نظرات کابران راجع به  خدمات و محصولات پس از بررسی و تایید مدیر سایت در سایت نمایش داده می شود. لازم به ذکر است نظرات کابران شخصی بوده و پت نشان هیچگونه دخل و تصرفی نسبت به درستی یا نادرستی آنها ندارد.
  9. پت نشان مسئولیتی در مواردی که ممکن است سایت و یا صفحات خاصی به دلایلی همچون مشکل مخابرات، پشتیبان گیری، مشکلات کامپیوتری و… دچار مشکل شده و غیر قابل استفاده می گردد ندارد. تقاضا می شود که اندکی صبر کنید و بعدا دوباره برای سفارش و خرید اقدام نمایید.
  10. با توجه به سیاست های پت نشان، کوپن های تخفیف ممکن است فقط برای برخی خدمات و یا تا تاریخ خاصی اعمال شود. که بدینوسیله خواهشمند است کاربران توجه لازم را داشته باشند.
  11. در حین ثبت سفارش از زدن دکمه بازگشت خودداری فرمایید. در صورت کسر مبلغ از حساب خود و پرداخت ناموفق، مبلغ کسر شده تا ۷۲ ساعت به حساب شما عودت داده می شود. در صورت عدم بازپرداخت وجه تا ۷۲ ساعت با پشتیبانی بانک مربوطه تماس حاصل فرمایید. در صورت عدم واریز وجه به حساب پت نشان (پرداخت ناموفق) مسولیتی متوجه پت نشان نمی باشد.
  12. پت نشان نسبت به عوارض احتمالی ناشی از استفاده محصولات  اعم از میکروچیپ و غیره غذایی، لوازم مصرفی برای حیوانات شما (از قبیل مشکلات گوارشی، حساسیت‌های پوستی، بیماری و …) مسئولیتی ندارد و مسئولیت موارد درج شده در روی بسته بندی کالا و توضیحات کالا به عهده شرکت تولید کننده و وارد کننده می باشد و پت نشان فقط مسئولیت اطلاع رسانی دارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده مربوط انجام شود.

قوانین و مقررات ثبت و خرید کالا و خدمات

  1. سایت پت نشان قابلیت ثبت سفارش 24 ساعته در هفت روز هفته را داراست. روزهای کاری دفتر پت نشان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 18:00 و در روزهای پنجشنبه از 9:00 الی 13:00 می‌باشد. البته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران
  2. برای عزیزان تهرانی، سفارش‌ها با توجه به نوع ارسال انتخاب شده درهنگام ثبت سفارش، پردازش و ارسال می گردد. سفارش ها در روزهای کاری پردازش شده و در سریعترین زمان ممکن، توسط پیک و یا پست بدست شما خواهد رسید
  3. برای عزیزان ساکن شهرهای دیگر، سفارش‌ها در اولین روز کاری به اداره پست یا تیپاکس تحویل و ارسال خواهد شد. در صورت نیاز، برای پیگیری مرسوله پستی می‌توانید از طریق سایت پست، با شماره پیگیری اقدام فرمایید
  4. امکان دارد در بعضی از شرایط خاص زمان آماده سازی و ارسال افزایش یابد
  5. امکان مرجوعی کالای خریداری شده از سایت پت نشان وجود ندارد.
  6. در شرایط خاص مانند تخفیف‌های ویژه احتمال اتمام موجودی وجود دارد وحتی پس از سفارش گذاری حق کنسل کردن و برگرداندن وجه برای پت نشان محفوظ است.
  7. پت نشان می‌تواند بدون اطلاع قبلی قیمت‌ها را تغییر داده و یا فروش برخی کالاها را متوقف نماید
  8. مسئولیت عدم تطابق کالای سفارش داده شده و ارسالی به عهده پت نشان می‌باشد. همچنین مسئولیت خطاهایی که ممکن است در ثبت اطلاعات محصول یا قیمت آن وجود داشته باشد به شرط عدم باز شدن محصول به عهده پت نشان می‌باشد که یا وجه را مسترد می‌دارد یا با توافق محصولی را جایگزین می‌کند
  9. اطلاعات سفارش ثبت شده در پت نشان به ایمیل و موبایل ثبت شده کاربر ارسال می‌گردد. البته در مواردی ممکن است ایمیل به صندوق اسپم انتقال یابد. تقاضا می‌شود روی گزینه اسپم نیست کلیک شود که ایمیل‌ها به صندوق پستی اصلی انتقال یابد
  10. تلاش پت نشان برای ارسال سالم کالا می‌باشد. همچنین کالاهایی که با پست ارسال می‌شوند شامل بیمه می‌باشند. لطفا از قبول کالاهایی که باز شده و آسیب دیده خودداری نمایید و مراتب را حداکثر تا 24 ساعت به اطلاع پت نشان برسانید تا نسبت به تعویض کالا یا بازگرداندن وجه اقدام گردد. پس از تحویل کالا پت نشان هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی کالا نمی‌پذیرد

تمام تلاش ما برای محیا کردن خریدی امن و توام با آرامش برای شما کاربر گرامیست.